Follow me on Facebook

7/02/2012

3. rész: Kis lazítás

ma egy nem túl hosszú részt hoztam nektek, de remélem azért tetszeni fog :D



3. rész: Kis lazítás
2 hét telt el mióta ide költöztünk. Azóta sikerült összebarátkoznom az osztálytársaimmal is. Eljárok velük moziba, bulizni és még egy pár helyre. A tél is kezd lassan véget érni. Így március elején már illik is. Egyik nap kint ültem a hintaágyban és élveztem a napsütést és közben azon gondolkoztam, hogy valahogy meg kéne ünnepelnem a szülinapomat. Nagyon nem merültem még el benne, volt még rá bő két hetem, hogy kitaláljam.

Elfeküdtem a hintaágyban és teljesen belefeledkeztem a napozásba. Talán pár perc telhetett el mikor valaki vagy inkább valakik eltakarták előlem a napot. Kinyitottam a szemeimet és ott állt Sarah és Lily.
- Sziasztok. – köszöntem nekik vidáman és felültem, hogy ők is le tudjanak mellém ülni. – Mi szél hozott titeket?
- Semmi különös. Erre jártunk és gondoltunk meglátogatunk. – mondta Lily és leült mellém.
- Úgy sincs más dolgunk éppen. Meg gondoltuk megkérdezzük nincs e kedved bejönni velünk Magdeburg-ba vásárolgatni. – Sarah bíztatóan mosolygott rám.
- Végül is… - kezdtem bele. – Más dolgom úgy sincs, szóval mehetünk. Csak adjatok fél órát, hogy összeszedjem magam. – majd a lányokkal együtt felmentünk a szobámba.
- Wow! Csini! – jött a dicséret Lily-től.
- Köszi. Apum érdeme! – kacsintottam rá mire mindketten elkezdtünk nevetni.
- Az a gitár miért van a faladon? Nem használod? – kérdezte Sarah.
- Azt nem.
- Miért?
- Túl értékes a számomra és félek használni, nehogy tönkre menjen. És ha jobban megnézed, rajta van a Tokio Hotel tagjainak az aláírása is.
- Tényleg. De jó! Mikor találkoztál velük?
- Én még sajnos nem találkoztam velük. Az egyik barátnőm volt a magyar Viva Comet gálán mikor a fiúk is ott voltak és őt kértem meg, hogy írassa alá nekem. Azóta ezt a gitárt jobban féltem, mint a saját életem. – a csajok többet nem kérdeztek így én is gyorsabban el tudtam készülni.
Magdeburg-ban bejártunk egy csomó üzletet. Mikor elfáradtunk beültünk egy kávézóba. Jó pár órán át beszélgettünk minden féle dolgokról.
- Szerintetek jó lenne egy kerti-parti szülinapi bulinak? – kérdeztem a lányoktól.
- Persze! – felcsillant a szemük.
- Akkor jó. Két hét múlva szombat jó nektek? Reméljük akkor nem lesz ilyen rossz az idő. – kicsit csalódottan néztem ki a kávézó ablakán. Elkezdett esni az eső. Fantasztikus.
Sarah és Lily nagyon örültek a meghívásnak és biztosítottak róla, hogy szólnak még jó pár embernek az osztályból és remek bulit fogunk majd csinálni. Reménykedtem benne, hogy tényleg jól fog sikerülni a buli, végtére is csak egyszer leszek 20 éves. Ha haza értem remélem nem fogom elfelejteni megmondani anyuéknak is. De úgyse szólna semmit, ha váratlanul beállítana hozzánk egy csomó ember. Örülne neki. Már csak azért is mert én is boldog lennék, és ez számít neki a leginkább. De azért mindenképp szólok. Biztos, ami biztos.
Az eső nem akart csillapodni és mivel nem volt kedvem elázni még a buszt várjuk, felhívtam aput, hogy jöjjön értünk kocsival. Elmondtam neki hol is vagyunk pontosan és fél órán belül ide is ért. Hazavittük Sarah-t és Lily-t is, majd mikor kettesben maradtunk elmondtam neki az ötletem a szülinapom megünnepléséről. Természetesen tetszett neki és támogatni fogja. Anyu is hasonlóképp vélekedett. Örültem neki, hogy ezt ilyen könnyen el tudtam intézni. Dobtam egy sms-t a csajoknak, hogy a buli le van fixálva és szólhatnak az embereknek. Fellelkesültem a buli gondolatától és egyre jobban vártam. 

2 megjegyzés:

  1. Hmmm... valamiért olyan érzésem van, hogy az ikrek felbukkanása és a szülinapi party egymáshoz nagyon közeli időpontban lesz... :P Jó rész lett amúgy és kíváncsi vagyok a kövire! ;)
    Puszillak ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. picit csalnak a megérzéseid, mert kicsit odébb jönnek a képbe a srácok, de sorsdöntő lesz a kövi rész is ;) az új részt lehet ma még felrakom, nem tudom, attól függ milyen kedvem lesz hozzá xD
      puszi ♥

      Törlés