Follow me on Facebook

7/13/2012

8. rész: Ikrek egymás közt

Hey Aliens :D
hoztam is egy újabb részt, de ez egy kicsit másabb, mint a többi :) legalábbis az elejét tekintve :) picit rövidke is lett de remélem azért tetszeni fog :)
enjoy :D


8. rész: Ikrek egymás közt
- Tooooooooom!! – sipította Bill az ikrének.
- Miva’? – szólt a fekete rasztás a kanapén terpeszkedve.
- Menjünk el este valamerre, nincs kedvem itthon punnyadni. – sétált Bill a kanapéhoz majd ledobta magát bátyja mellé.
- Nekem jó. Dobok egy sms-t Em-nek azt jön velünk ő is. Megfelel? – nézett vigyorogva Tom.


- Meg, persze… De várj… Honnan van meg neked a száma?
- Mikor a füzetéért harcolt veled a leányzó láttam, hogy ott van a mobilja az asztalon. Gyors felkaptam, bepötyögtem a számom, elmentettem neki, majd megcsörgettem magam és így. Nem tököltem vele túl sokat. – mondta Tom majd előkapta iPhone-ját és nyomkodni kezdte.
Bill végignézte a műveletet majd kikapta Tom kezéből a készüléket és elolvasta az üzenetet.
- Csók Tom? Csak nem bejön a csaj? – vonta kérdőre Bill tesóját.
- Hé, te dög. Ki mondta, hogy elolvashatod?
- Szóval?
- Nem rossz a csaj, de tudod nagyon jól, hogy nem vagyok a kapcsolatok híve, szóval pofa befog. – Tom duzzogva zsebre vágta a telefont.
- Mennyi az idő? – terelte a témát Bill, mert tudta, hogy többet úgyse fog kiszedni Tom-ból.
- 5 óra, de miért kérded?
- MENNYIIIII???? Te jó ég nem fogok elkészülni 8-ra. – ezzel Bill fel is pattant a kanapéról és elviharzott a szobájába.
Tom csak a fejét csóválta majd rezegni kezdett a zsebe. Sms-t kapott Emmától: „Persze, szívesen veletek megyek. Puszi”. Elégedetten hátradőlt az ülőalkalmatosságban. Még egy darabig nézte a Tv-t majd ő is elkezdett készülődni.

***

Háromnegyed 8 volt és én még mindig a tükör előtt szarakodtam a sminkemmel. Negyed óra alatt nem tudom hogy fogok elkészülni 8-ra ha még a ruhám sincs meg amit fel akarok venni. Gyors felvittem még egy kis szempillaspirált zárásként majd egy szál törölközőben kirohantam a fürdőből be a gardróbba és feltúrtam a maradék ruháimat, hátha ott találom azt, amit ma este akarok felvenni. Meg is találtam a sötét szürkéskék csőfarmerem és a fekete platformom, majd kirohantam ezekkel a kezembe a bőröndömhöz ahol a lilás-kékes kockás ingem volt. Visszasprinteltem a fürdőbe felöltözni. Ránéztem az órámra, még volt 5 percem. Miután magamra kapkodtam a ruháim kivettem 3 kis karika fülbevalót a fiókból, amit a bal fülembe raktam, mert a jobban egy fültágító volt. Összefogtam egy coffba fonataimat, fogat mostam és még egy utolsó pillantást vetettem magamra a tükörbe. Felkaptam a földről fekete magas sarkúm majd lerohantam a földszintre.
- Hova ez a nagy sietség? – jött anyum szembe velem.
- Elmegyek az ikrekkel sétálgatni és egy percem van, hogy elkészüljek.
- Milyen ikrekkel? – nézett rám anyám értetlenül.
- Jajj anya, hát Simone fiaival. – hadartam miközben felvettem a tipegőim. – Ahj basszus fent maradt a táskám.
Felfutottam, vagyis csak próbáltam, az emeletre és berontottam a szobámba. Az ágyamon ott is volt a fekete Eastpack övtáskám, amibe beledobáltam a kulcsom, az irataim, a pénztárcám és egy doboz cigit. A telefonomat és egy öngyújtót zsebre vágtam. Elindultam lefele mikor csengettek. Kicsit sietősebbre fogtam majd az ajtóból még bekiabáltam egy ’ Elmentem majd jövök’ –öt, és kiviharoztam a lakásból.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Basszus, azért látszik, kinek kell több idő... Bill 5 órakor elmegy készülődni, mert nem lesz kész 8ra, Tom kicsivel később, Emma meg háromnegyed 8kor áll neki. :"D Na már megint kíváncsivá tettél. Emmának vajon sikerül megváltoztatnia Tomot, hogy mégis csak kapcsolatpárti legyen? Juj, marhára várom a folytatást! :D
    Puszillak ^_^

    VálaszTörlés
  2. szió :) hát igen, ez ilyen tipikus Bill dolog xD Emmának sikerül e vagy sem... na azt nem árulom el egyenlőre ;) nem ígérem, hogy hamar lesz folytatás de igyekszem legkésöbb vasárnapra összehozni :D
    puszi ♥

    VálaszTörlés