Follow me on Facebook

7/17/2012

Barát, iker egy kutya.

Hey Aliens :D egy kedves Alien társunk írta nekem ezt a novellát :D mikor volt a szülinapom akkor bele vett engem is a sztorijába, mint Tom barátnője :) ez volt az ő szülinapi ajándéka nekem :D (egyébként ezt a történetet facebook-on lehet elolvasni, sajnos nem tudok arról, hogy lenne oldala ahová felrakta) aztán felvetettem neki ötletként, hogy mi lenne, ha írna egy novellát a Tom-mal való megismerkedésünkről és lett belőle két különböző változat is :d ez úto szeretnám még egyszer megköszönni Papp Reginának, hogy megírta nekem ezt a két (szerintem és remélem szerintetek is) csodás novellát :D ♥ jó olvasást hozzá :) persze a szerzői jogok mind az övé :D
enjoy




Barát, iker egy kutya.

By Papp Regina
*Aznap este Tom megint összeveszett Billel. A kaulitz házban a barátnők mostanában a legfőbb téma.*

Hihetetlen vagy öcsi! Úgy nyafogsz mintha most jöttél volna az óvodából!
Nekem nem lehet rossz napom? He? Csak a nagy Tom Kaulitz lehet barom? A kedves, lányos kisöccse nem? * Ordított Bill*
Fejezd már be ezt! Lásd be, ez egy rossz kapcsolat volt! Lépj túl rajta! Menj fürödj le, verd ki, engem pedig hagyj békén!-Tom
Mi van?
Jól hallottad! Legyél inkább együtt az öt combú nővel, minthogy velem veszekedjél!
Húzz a picsába! - Bill
Nem is maradok itt veled! Impotenciát kapok tőled!
Álljon a hátadba a hajnali görcs!- Ezzel Bill felszaladt a szobájába, Tom pedig elhagyta a házat.*

************
Betért egy bárba, gondolta talán egy ital lecsillapítja. Leült a pultmellé egy székre, és rendelt.

************
Aznap este Dóra nem volt jókedvében. Egy hete hagyta el a legjobb barátnője, és már vagy százszor próbálta hívni, hiába. Eljött ide LA-be is, hogy lenyugodjon.
Gondolta sétál egyet, talán csak friss levegőre van szüksége. Ahogy sétálgatott
meglátott egy kisebb bárt, így hát betért oda, inni valamit.
Leült egy fekete hajú fickó mellé a pulthoz, rendelt egy jó erős italt, és várt.
Látta a mellette ülő fickón, hogy valami vele sincs rendben, gondolta rákérdez.

*************
Csalódás?
*Tom bólint*
Barát?
Testvér. * Egy húzásra megitta ami a wiskeiből maradt, rendelt még egyet*
Az se rossz. Nő ügy?- Dóra
Ja. De honnan tudod?
Csak tippeltem. *Vont vállat dóra és ő is beleivott a vodka-narancsba.
Miért ilyen nehéz? Úgy értem a hozzánk legközelebb állókkal mindíg a legkönnyebb összeveszni.
Miért van ez?
Mert talán bennük bízunk a legjobban. Pontosan tudják mi fájna nekünk a legjobban, és ezt néha ki is használják.-Dóra Mit csinált az öcséd?
Honnan tudod, hogy...
Hogy öcséd van? Csak nem azt hitted, hogy nem ismertelek fel Tom?
Ha te már tudod a nevemet, mond meg te is a tiédet.*Nézett a lány szemébe a srác*
Hívj egyszerűen Dórának.
Magyarországról jöttél?
Igen. Vagyis nem... Mármint Magyar vagyok, Magyar származású, de Németországból jöttem.
Értem.-Tom- Szóval érdekel mit csinált megint Bill?
Igen.
Nos fogalmazzunk úgy, nem volt jókor jó helyen, és olyan lány állt össze vele, aki nem éppen egy jó parti.
Szóval Kúrva?
Ja.*Nevetett Tom* Na és veled mi....Miért vagy ilyen levert?
Én pedig rosszul választottam barátot. Egy ideig minden rendben ment, aztán fogta magát és huss el tűnt azóta sem láttam.* Húzta le az utolsó korty italt.*
Értem. Meghívhatlak? * Bökött a pohár felé Tom*
Miért ne?* Vont vállat Dóra*

*Jó néhány pohár ital után*

Feljössz a lakásomra? * Tom*
Nem. Inkább te gyere hozzám, nem akarok Billel összefutni.-Dóra
Nekem oké!*Tom

* Dóránál*

*Amint beléptek a házba Tom megcsókolta a lányt*
Te is akarod? *Tom*
Hát persze, hogy akarom!* Csókolt vissza Dóra.*
*Lekerültek a ruhák, és megtörtént aminek történnie kellett*

*Másnap reggel*

Ugye most már velem maradsz?*Tom*
Örökre édesem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése