Follow me on Facebook

7/27/2012

10. rész: Kiakadás és botrány

Hey Aliens :D na sikerült hozni az új Leb' Die Sekunde részt :D remélem örültök neki :D jól esne pár építő kritika hozzászólás formájában ;) tudom, nem valami hosszúak a részek, de amint jobban beindul a sztori (ami ezen rész után valószínűleg várható lesz) többet fogok írni :D de azért bízom benne, hogy egyenlőre ennyivel is megelégszetek :D
enjoy :D


10. rész: Kiakadás és botrány
Reggel a telefonom csörgésére keltem. Nagy nehezen kimásztam az ágyamból és még félig csukott szemmel kutatni kezdtem a nadrágom után ahol a mobil tartózkodási helye volt.

- Igen? – szóltam bele alig érthetően.
- Te mégis mi a jó büdös francot kerestél tegnap este egy kocsmában a Kaulitz-okkal? – ordította Mäx, a manager-em a telefonba.
- Először is szia vagy valami. Másodszor meg miért ne mehetnék el velük szórakozni, senki sem…
- Szórakozni? Ugye most csak viccelsz velem? Láttál te már egyáltalán mai újságot? – szakított félbe idegesen a kedves kis beszélgető partnerem.
- Nem, Mäx, képzeld ma még nem jutottam el odáig, mert VALAKI felkeltett. – válaszoltam flegmán. – Nem is értem miért vagy rám egyáltalán kiakadva.
- Tényleg tudni akarod, hogy miért? Oké. Kapsz fél órát, hogy beérj az irodámba és akkor majd elbeszélgetünk kicsit. – ezzel rám is vágta a telefont.
Eltartottam a fülemtől a készüléket majd pislogtam párat a fekete kijelzőre. Gondoltam megnézem mégis mennyi az idő és feloldottam a telefonzárat. Eléggé meglepődtem ugyanis a kis kacat egy olvasatlan üzenetet jelzett, mégpedig Tom-tól. A feladási ideje pedig hajnali 4 volt, negyed órával az után miután a két szekus hazahozott minket. Na vajon mi lehetett neki ilyen sürgős? kérdeztem magamtól majd megnyitottam az üzenetet: „Szia Napsugár! J Nagyon jól éreztem magam veled este, remélem lesz még ilyen alkalom. Álmodj szépeket. Csók Tom Csak vigyorogni tudtam magamban, mint a vadalma. Tény és való én is nagyon jól éreztem magam vele tegnap este. Pár éve még csak álmodni sem mertem arról, hogy én egyszer a híres Tom Kaulitz-al fogok együtt bulizni és ilyen sms-eket fogok kapni tőle. Nem tudom miért, de nagyon boldognak éreztem magam. Jó érzéssel töltött el ez a kis üzenet. Lassan visszasétáltam az ágyamhoz majd hanyatt dőltem rajta és magamhoz szorítottam a takaróm. Az arcom elé tartottam a mobilom és írni kezdtem a válaszüzenetet: „Szia J én is nagyon jól éreztem magam veled, és örülök neki, hogy ezt te is megosztottad velem. Remélem jól aludtál. J Puszillak.” Ledobtam magam mellé a kis szerkezetet, majd visszaemlékeztem a tegnapi napra és az estére. Annyira hihetetlennek tűnik még most is, hogy én Bill-el és Tom-mal ennyire jóba lettem. A merengésemet a telefonom eszeveszett csipogása törte meg. Üzenet Mäx-től: „Ha legkésőbb 1-re nem vagy itt nagy bajok lesznek!” Felnéztem az órára amin még csak dél múlt 5 perccel. Jobbnak láttam sietni így a fürdőt vettem célba. Fél óra alatt teljes harci díszben vártam a ház előtt a rendelt taximat. Magdeburgig nagyon sokba fog nekem fájni ez a kocsikázás, de gyorsabb megoldást sajnos nem találtam. Épp gyújtottam volna rá mikor begördült a taxi. Kénytelen-kelletlen visszaraktam a cigit a dobozába és beszálltam az autóba.

***
- El sem hiszem, hogy végre haza értünk. – mondta kicsit nyűgösen Bill és bevetődött a kanapéra.
- Hát én se, de viszont marha jó buli volt. Rég nem éreztem magam ilyen jól. – nyújtózott egyet Tom és leült öccse mellé a fotelba. – Még szerencse, hogy Tobi és Saki eljöttek értünk, ki tudja meddig kellett volna még ott ülnünk.
- Hát igen. Szegény Em a kocsiba el is aludt.
- Aranyos volt. – mondta vigyorogva Tom.
- Miért van már megint olyan érzésem, hogy már megint nem mondasz el nekem valamit? – szegezte a kérdést Bill a bátyjának. – Most tisztára olyan vagy, mint mikor Ria teljesen elcsavarta a fejed.
- Jó éjt öcsi. – kelt fel Tom a fotelből és a szobája felé vette az irányt.
- Annyira utálom, mikor ezt csinálod, remélem tisztába vagy vele! – kiabált még Tom után Bill, de hiába, mert az ajtó már rég becsukódott az idősebbik Kaulitz mögött.
Tom a szobájában gyorsan átöltözött, befeküdt az ágyba és a telefonján szorgos pötyögésbe kezdett. Miután végzett elégedett mosoly terült el helyes kis arcán, majd lerakta a készüléket az éjjeli szekrényére és lassan belépett az álmok birodalmába.
Másnap reggel Bill rontott be a szobájába.
- Kelj fel! – kiabálta Bill és lehúzta a gitárosról a takarót.
- Bill mi az isten bajod van? A faszért kell hajnalok hajnalán felbasznod. Húzz a picsába a szobámból és hagyj aludni. – szólt öccsére morogva Tom majd fejére húzta a takaróját.
- Mond ezt az után miután ezeket elolvastad. – mondta Bill majd három újságot dobott rá Tom-ra.
Tom kimászott a biztonságot adó rejteke alól és kézbe vette az újságokat. Hatalmasra tágultak a szemei miután végigolvasta az első oldalon található hatalmas szalagcímeket: „TOM KAULITZ FÉLRELÉPETT?” „NEM CSAK A HANGSZER IRÁNTI SZERETETÜK KÖZÖS TOM KAULITZ-BAN ÉS EMMA SCHWARZ-BAN?” „MÉGIS TÉVES, HOGY TOM KAULITZ MEGVÁLTOZOTT VOLNA? ÚJRA CSAJOZIK? VAJON MIT SZÓL EHHEZ A BARÁTNŐJE, RIA SOMMERFELD?” 

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is: tök jó a dizi. :D
    Másodszor: a rész alá igazán rakhatnál olyat a véleményekhez, hogy szuper. Komolyan mondom. Mert ez már nem jó, hanem egyszerűen szuper. :D
    Harmadszor: MIÉRT ITT KELL ABBAHAGYNI??? :D A legizgalmasabb résznél, mikor itt egy csomó kétes gondolat kering a fejemben... >.< Hát mit ne mondjak, marhára kíváncsivá tettél ezzel a pár szalagcímmel. Mert én úgy vettem ki abból, amit Bill mondott, hogy Tom és Ria már nincsenek együtt. Erre jönnek az újságok és minden felborul...
    Építő jellegű kritika? Talán csak annyi, hogy Tom szivecskéket rak az SMS-be. Lehet amúgy, hogy csak nekem böki a szemem, más meg tök elvan vele, de nekem az mindig is furcsa marad, hogy a pasik szivecskéznek, éljünk akármilyen világot is. :) Szerintem a megfogalmazásod is teljesen korrekt, nincs vele semmi baj. Ja, és tényleg legyenek ám hosszabbak a részek! ;)
    Puszillak ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      köszönöm szépen az építő kritikát meg mindent :D Egy hozzászólásom van a kritikádhoz: a szívecskéket azért mertem oda írni, mert én már kaptam (nem is egyszer) olyan sms-t vagy üzenetet facebook-on ahol írt a srác egy szívecskét is :D
      A tanácsodat viszont valszeg megfogadom, hogy átírom a vélemények melletti kis szavazórészleget :D
      Azt, hogy miért ott hagytam abba? Egyszerű :D Had izguljatok kicsit xD De ha jól sejtem ezt elértem xD
      Az új résszel sietek és megpróbálom minél hosszabbra összehozni :D
      Puszi^^ ♥

      Törlés
    2. Gondoltam, hogy tapasztalatból írtad a szivecskét, de írtam is, hogy nekem ez mindig furcsa lesz. :) Várom a folytatást! ;)
      Puszillak ^_^

      Törlés