Follow me on Facebook

7/02/2012

4. rész: A buli

na kaptok ma mégegy részt :D elég rövidke lett ez is, de igérem a továbbiak hosszabbak lesznek :D


4. rész: A buli
- Szia kicsim!
- Neked is jó reggelt anyu. – eléggé álmos voltam még. Felmarkoltam a kávémat és lehuppantam a fotelbe. Apu már elment dolgozni és anyu is indulni készült.
- Le ne késd ám a buszt.
- Nem fogom, ne aggódj. – anyu adott egy puszit a fejemre és elindult ő is dolgozni.
Kényelmesen megiszogattam a kávém és elkezdtem készülődni a suliba. Az osztálytársaim örültek a buli meghívásnak és már ők is nagyon várták a hétvégét.
Letettem a bögrém a mosogató mellé és elindultam én is.

Hosszú volt ez a hét nagyon. Lesz mit kipihenni. A buli is hamarosan elkezdődik. Már csak a vendégeknek kell megérkezniük. A nap ragyogóan sütött, kellemes volt az idő. A hintaágyban sütkéreztem még vártam a többieket. Negyed órát sem kellett várnom és meg is jött mindenki.
Nagyon jól éreztük magunkat. Sokat nevettünk együtt.
- Em, szeretném bemutatni neked Stephanie-t. – megfordultam és egy hosszú fekete hajú lánnyal találtam magam szembe. – Remélem nem baj, hogy elhívtam őt is. – Sarah kicsit aggódva figyelte a reakcióm.
- Nem dehogy. – mosolyogta rá. – Nagyon örülök, hogy megismerhetlek Stephanie. – nyújtottam a lány felé a kezem.
- Én is. – udvariasan elfogadta Stephanie a kézfogást.
- Na, csajok, most, hogy ismeritek egymást csak annyit szeretnék, még hozzáfűzni, hogy Steph, megtaláltam az új gitárost a bandádba. -  Sarah elégedetten vigyorgott ránk.
- Komolyan? – Steph-nek elkerekedtek a szemei. – Te tényleg gitározol?
- Hát… igen… - kicsit le voltam döbbenve.
- Mióta? – érdeklődött tovább.
- 12 éve.
- Tökéletes. Köszöntelek a csapatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése