Follow me on Facebook

7/18/2012

SORRY :-( 'n' egy új ötlet :-)

Azt ígértem hogy ma (vagyis inkább már tegnap,csak nekem addig még ma van még le nem fekszem aludni xD) hogy hozok új részt,de amint látjátok ez a terv meghiúsult sajnos,mivel száműztek a gép elől még délután és most is csak mobilról tudtam ezt a postot írni,mert már fáradt vagyok a géphez oda ülni :-) ha minden jól megy akkor holnap (ma xD) sikerül befejezni és felrakni az új részt :-)

Egy másik téma :-)
Azon gondolkoztam ma,hogy a részek mellett megosztanám veletek a mindennapi életem :-) hasonló lenne mint a BTK APP, de inkább olyan napló szerű :-) mit szóltok hozzá? :-) így legalább nem lenne olyan "üres" a blog se :-) mármint ezt úgy értem,hogy nem csak egy sztoris blog lenne hanem kicsit személyesebb,de lehet még ennek inkább csinálok egy privát blogot :-) majd eldöntöm :-) ha esetleg van rá érdeklődő hogy itt legyen a "naplóm" akkor itt lesz,ha nem,akkor új blogom lesz pluszba :-) jó lenne ha megosztanátok velem erről a véleményeteket egy kommentbe ;-)
Puszi
Ui.: remélem ezek a szemek megtudtak hatni titeket és nem áll szándékotokban elásni a föld alá amiért csúszok a résszel *.*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése