Follow me on Facebook

8/17/2012

Bill és Tom rejtélyes tetoválása

Hey Aliens :)

Most találtam 2 képet facebook-on ami valószínüleg az ikrek teljes tetoválása :) Az egyik kép leírása eléggé megható ugyanis az a szimbólum a földönkívüliek szimbóluma és ha ez igaz akkor a szeretett Kaulitz-ok egy-egy Alien tattoo-val lettek gazdagabbak amit esélyes, hogy miattunk, Alienek miatt, a rajongóik miatt csináltattak :) de személy szerint én azzal a zsidó csillaggal nem igazán vagyok kibékülve :/ de ez egyéni szocproblemem :)
Ti mit gondoltok? :)



4 megjegyzés:

  1. szerintem ez lesz az de tuti hogy van valami mélyebb jelentése számukra az a sarokban meg nem a tipikus zsidó csillag... csak egy csillag. nem hiszem hgy azért tetovaltatták mert hogy nácik... sztem köze nincs hozzá. kíváncsi vagyok hgy az aljára mi van írva nekik :D de mit írnak pontosan róla a neten?

    VálaszTörlés
  2. Csak ennyit találtam ami a képre is van írta... A csillagért meg sorry...hajnalban már nem úgy pörög az agyam ahogy kéne xD

    VálaszTörlés
  3. áhh semmi :D <3 énis nekem is vannak kattanásaim :P nah bele ásom magam hátha találok valamit még :D

    VálaszTörlés