Follow me on Facebook

8/26/2012

11 kérdés-válasz :)

Hey Aliens :)

Először is bocsi, hogy még nincs rész, de sajnos nincs sok időm mostanában írni. De ígérem hamarosan lesz új rész :)

Ennek a bejegyzésnek viszont a lényege az,
hogy Anette megjelölt egy blogbejegyzésében és 11 dolgot kell magamról mondani majd az általa feltett 11 kérdésre válaszolni és... de nem is tudom minek írom ezt hiszen van szabály és ott egyszerűbben le van írva xD Nézzük is:

Szabályok:
1. : Mindenkinek 11 dolgot kell mondani a magáról.
2. : A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. : 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. : 11 embert kell megjelölni! (nincs visszajelölés/visszaadás)

Kezdjük a legnehezebbel :D

11 dolog magamról:

1. Önbizalomhiány: ez talán a legjellemzőbb rám. Nagyon kevesen hiszik el rólam a akikkel a közelmúltban ismerkedtem meg, mert sikerült egy olyan "álcát" kifejlesztenem magamnak ami ezt a hátrányomat szinte teljesen elfedi, de ezt a következő pontban fejteném ki bővebben. :)

2. Maszk mögé bújva: máshogy kifejezve: belül szenvedek, de mások szerencsére ezt nem látják. Amiért ez "létrejött" annak több oka is van: utálom, ha sajnálnak. Ennél rosszabb dolog nincs számomra. A másik pedig: így nem tűnök sebezhetőnek és így nehezen tudnak belegázolni a lelkivilágomba. Persze sajnos ez azoknál nem működik akik idestova 5-10 éve ismernek. Ez azért kib*szás xD

3. Zárkózottság: ez sem a pozitív tulajdonságok kategóriájába tartozik, de nem tudok vele mit csinálni, hogy ha egyszer most őszintén vallani kell. :) Szóval zárkózottság... ez abban nyilvánul meg nálam, hogy az érzelmeimről szinte sose beszélek senkinek se, de ha mégis megteszem fél perc után meg is bánom. Ha bármilyen problémám van azt is inkább megtartom magamnak.  Úgy vagyok ezzel a dologgal, hogy "az én életem, az én problémáim, minek rinyáljak másoknak mikor nekik is megvan a saját gondjuk és nem kell, hogy még az én esetleges nyavajgásaimat is hallgassák". Tudom, hogy ez neméppen egy jó hozzáállás, de ilyen vagyok. Egy év alatt felgyűlik bennem a sok gond, 3 nap alatt kisírom magam és utána élem tovább az életem. A problémák meg szép lassan megoldódnak.

4. Bizalmatlanság az emberek felé: na ez sajnos kivétel nélkül mindenkire igaz. Pár éve ez a jellemzőm még nem élt, 1-2 ember hozta ezt ki belőlem. Akkor nagyon csúnyán át lettem vágva több olyan személy által akikről az életben nem gondoltam volna, hogy ezt megtennék velem...de mégis. De a részletekbe nem mennék bele, ha lehet...talán majd egyszer.

5. Önzetlenség: akkor most némi pozitívum :D ez talán a legjobb jó tulajdonságaim egyike. Akiket a barátaimnak tartok azoknak bárhol, bármikor és bármiben kész vagyok segíteni, ha tudok. Ha nem, akkor is megpróbálom.

6. Humoros: ezt én nem tudtam magamról, inkább az emberek mondják, de tény ami tény, ha kell akkor mindig van egy-két jó poén a tarsolyomba. ;)

7. Álomvilág: a saját kis álomvilágomba néha teljesen bele tudok merülni és olyankor teljesen beszámíthatatlan vagyok. Ez nem éppen jó dolog, de néha azért jó kizökkenni a szürke hétköznapokból és egy olyan világban "élni", még ha nem is igazi, amiben mindig is szerettem volna. Ennek az álomvilágnak nagy része meg is mutatkozik a Leb' Die Sekunde című történetemben. My perfect world :P

8. Akit egyszer megszeretek... : azt mindig is szeretni fogom. Esetleg ez akkor nem lép életbe, ha az illető tesz az ellen, hogy megutáljam, de akkor készüljön fel a legrosszabbakra tőlem ;) (csak egy tipp: ezt ne akarjátok kipróbálni)

9. Egoizmus: ez erős ellentéte az önbizalomhiányomnak, de muszáj, hogy legyen, mert különben el lennék veszve ebben a hatalmas világban. Igazából ez is először az álcám egy építő köve volt, hogy még erősebb legyen, de az évek alatt ezt annyira bemagyaráztam még magamnak is, hogy most már nélkülözhetetlen része a személyiségemnek. Ez van, akinek nem tetszik az nem néz rám xD

10. Bunkóság: alapjáraton nézve nem vagyok egy bunkó típus. Csak azzal aki megérdemli. Meg az akinek én úgy gondolom. Néha kicsit túlzásokba esek azt utána meg gyötör a lelkiismeret furdalás, de igazából annyira nem szokott érdekelni. Megszoksz vagy megszöksz elven működöm.

11. Forever alone: ez annyit tesz, hogy imádok egyedül lenni csak nem találtam rá most jobb rövid kifejezést. Nagyon jó egyedül lenni, mert olyankor nincs aki csesztetne és kicsit magamba szállhatok és csak magammal foglalkozok. És tulajdonképp ez az egyik olyan alkalom mikor teljesen jól érzem magam.



Na ez egy nehéz szülés volt xD

De most térjünk rá Anette kérdéseire :)

1. Ha egy varázspálca segítségével nemet lehetne változtatni, élnél a lehetőséggel?
Hát őőő... jó kérdés, de szerintem igen. Legalábbis havonta egy hétre biztos, ha ez így lehetséges xD

2. Milyen autónak képzeled el magad? Miért?
Ez beugratós kérdés? xD De szerintem én legszívesebben egy Audi R8 lennék. Nem, nem azért, mert ilyen Tom kocsija is, hanem azért is, mert rohadt jól néz ki és mikor ezt a kérdést olvastam egyből ez az autó ugrott be. Nem olyan nagy, de mégis tágas, gondolom kényelmes is lehet és egyszerűen magamat látom benne. Cuki kis tütüke^^

3. Hány olyan barátod van, akivel bármit megoszthatsz és akikre bármikor számíthatsz? Mióta ismered ő(ket)?
Talán jó ha van 3. Vagy 4. Közülük 1et már lassan 10 éve ismerek, másikat kb 5, a többit meg max 3, de nincs annyi. Bennük talán, de csak TALÁN megbízom, de szerintem bármikor számíthatok rájuk.

4. Milyen szakterületen és azon belül milyen munkakörben képzeled el magad?
Álmaim munkája, hogy egy bandában gitározzak, de erre vajmi kevés esélyt látok szóval marad a 'B' terv ami nem más, mint valami médiakommunikációs cucc, ilyen riporter szerűség. De 'B' tervnek ott van még pl a fotós, sminkes és még a stylist is. Ezek még úgy tetszenek. :) De elsőnek inkább megpróbálkozom az elérhetetlennel. Ahogy mondani szokás: Aki nem mer az nem nyer ;) és milyen igaz...

5. Alkoholos vagy alkoholmentes? Miért?
Mikor hogy :D hangulatfüggő. De egyre gyakoribb a mentes. Egy párszor volt már nagyon csúnya részegedésem és nem igazán szeretnék többet átélni. Nem jó. De a whisky-kóla az örök szerelmem marad. Nélküle nem élet az élet ;)

6. Vesztél már össze valaha úgy istenigazából a szüleiddel?
Hát úgy napi rendszerességgel. De télleg. Mindig találnak valamit amibe bele tudnak kötni én meg persze, hogy nem hagyom magam. És akkor egészen nagy veszekedések vannak és néha az a télleg durva veszekedések lesznek belőle.

7. Milyen könyveket szeretsz? Címeket is mondasz?
Ha a fanfiction-ök könyvek lennének... Na de komolyra fordítva a szót, nem igazán szoktam olvasni, csak azt ami érdekel. Ilyen pl (igen-igen sablon lesz) a Harry Potter sorozat, meg a Twilight saga :D Inkább az ilyen fantazi sztorikat szeretem, meg még régebben az ilyen tinilányoknak írt könyveket.

8. Van testvéred? Ha igen, milyen a kapcsolatotok, ha nem, szeretnél?
Van, kettő is... Van egy 16 éves öcsém aki egy beképzelt pöcsfej és nagyon elegem van belőle, és van egy 24 éves bátyám akit kemény 5 éve ismerek, mert csak féltesó, de ezt bonyolult lenne elmagyarázni, a lényeg, hogy fater első házasságából van és anyám miatt nem ismerhettem meg előbb. De vele jó a kapcsolatom :) Kb olyan, mint én csak pasi kiadásban xD vagy fordítva.

9. Koránkelő vagy inkább inkább hajnalban fekvő típus vagy?
Abszolúte hajnalban fekvő :) Mi az egyáltalán, hogy koránkelő? o.O sosem hallottam róla xD nade tényleg, én inkább este szeretek közlekedni, mert az olyan jó, másrészt nagyon fényérzékeny a szemem és nem látok szinte semmit, ha süt a nap. Ez azért elég bosszantó. De a lényeg, hogy egy éjjeli állat vagyok és én és az ágyam elválaszthatatlanok vagyunk^^ Aludni a legjobb dolog a világon, főleg délelőtt xD

10. Mit csinálsz szabadidődben?
Most pl ezt a blogbejegyzést xD de általában vagy gép előtt ülök és írom a sztorim, vagy csak a neten szörfölök, de most nagyon rákattantam a chatroulette-re (ajánlom kipróbálásra, mert nagyon nagy xD annyit szakadok rajta xD) ja és persze gőzerővel tanulok gitározni ami így egyedül, semmi humanoid segítsége nélkül elég nehezen megy :/ de csak idő kérdése és ez is sikerülni fog :) ja és persze a német is amit nem rég kezdtem el szintúgy egyedül tanulgatni.

11. Ha van ilyen dolog, akkor mit változtatnál meg magadon, és miért?
Huhúúú, de még mennyi van...kezdésnek a fent leírt személyiségjegyeim 95%a. Hogy miért? Mert nem jó tulajdonságok  és ha mindegyiket a pozitív felére tudnám konvertálni akkor sokkal többre lennék képes, mint most.

Na ez is kész :D és most jöjjenek az én kérdéseim :D

1. Egy találós kérdés: Egy cowboy ellovagol egy városba pénteken, ott marad 3 napig majd elmegy pénteken. Hogy csinálta? (ha nem tudjátok a választ kérdezzetek majd rá ;) )
2. Mi lenne az utolsó kívánságod mielőtt meghalsz? Miért?
3. Mit vinnél magadra egy lakatlan szigetre?
4. Mit gondolsz a divat-rajongásról? Miért?
5. Pasiideál? Miért? ;)
6. Mi az az egy szó amivel jellemznéd magad és miért?
7. 'Pakolj és utazz' Ha valaki a kezedbe nyomna egy repülőjegyet és azt mondaná, hogy ezzel oda mész ahova akarsz akkor hova mennél legszívesebben? Miért pont oda?
8 Mi az életcélod? Miért?
9. Milyen nyelvet/nyelveket beszélsz a magyaron kívül? Melyik a kedvenced és melyik megy a legjobban?
10. Hova mennél el nyaralni és kiket vinnél magaddal?
11. Mi a véleményed a vegetáriánus emberekről? Miért?

Jelöltjeim:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése