Follow me on Facebook

8/15/2012

#7YearsDurchDenMonsun

Hey Aliens :D

Ma 7 éve, hogy debütált a Tokio Hotel első slágere, a Durch Den Monsun :D
Hihetetlen, hogy milyen gyorsan megy az idő.
Szavakkal nem is lehet leírni, hogy mennyi mindent köszönhetünk ennek a 4 fantasztikus német srácnak.
7 éve olyan szinten felforgatták a világot, hogy erre még nem volt példa és azóta az őrület csak fokozódott.
Nem is tudok mit mondani nekem mennyit jelent, hogy az életem része a Tokio Hotel, de ezzel gondolom nem vagyok egyedül. :)

Büszke vagyok arra, hogy Tokio Hotel rajongó vagyok, egy Alien, és, hogy tagja lehetek ennek a csodálatos családnak, mert mi Alien-ek igenis egy NAGY CSALÁD vagyunk.

Végezetül még csak ennyit szeretnék mondani:

VIELEN, VIELEN DANK BILL, TOM, GUSTAV UND GEORG, DASS SIE EIN TEIL UNSERES LEBENS SIND.

VIELEN, VIELEN DANK, DASS, WENN SIE MIT UNS ZUFRIEDEN, ODER EINFACH NUR TRAURIG BIST.

WIR DANKEN IHNEN, EIN TEIL DIESER GROßEN FAMILIE ZU SIEN.

WIR WERDEN IMMER NEBEN DIR SIEN!

♥ VIEL DANK TOKIO HOTEL!!! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése