Follow me on Facebook

11/07/2012

Újabb díj :D

Hey Aliens :D

Ma ismét kapott az oldal egy díjat nem mástól, mint Barby-tól, aki új olvasója az oldalnak.
Mindenki mondja,hogy: SZIA BARBY!!! :D

Szeretném megköszönni neki a díjat, nagyon hálás vagyok érte.
Ami pedig a titeket, kedvesen Alien-eket illet, kik rendszeres olvasóim vagytok, ajánlanám figyelmetekbe Barby oldalát amit ide kattintva meg is találtok. Had súgjam meg, hogy lesz mit olvasnotok ;) :P



Barby kérdései:

1) Mióta vagy Tokio Hotel fan?
2005. október 6.-a óta :)
2) Mi életed első emléke?
Ahm...húha...talán az mikor anyu kórházban volt mikor megszületett az öcsém és én meg hisztiztem, hogy nem akarok elmenni tőle haza xD akaratos 3 éves voltam xD
3) Vannak megrögzött szokásaid?
Hát...reggeli rituálé az akad... kávé-cigi nélkül nem indul a napom. Ha valami véletlen folytén ez kimaradna (aminek esélye kevesebb mint nulla) akkor aznap ember legyen a talpán az aki el tud viselni maga mellett. xD
4) Vannak testvéreid? Hány?
Van xD 2 fiú xD
5) Mennyire tartod magad bolondnak?
Mennyire lehet? :D mert én a nagyonnál is jobban annak tartom magam :D
6) Meg vagy elégedve magaddal?
Nem.
7) Ha egy napra belebújhatnál akárki bőrébe, ki lenne az és miért?
Natalie Franz, és csak azért mert ő all day-all night a Tokio Hotel-el van :D semmi másért nem lennék amúgy az ő helyében :d csakis ezért az egyért :)
8) Volt már olyan, hogy beleszerettél egy elérhetetlen hírességbe? (Ha igen, ki volt ez?)
Volt (és talán van is), de sztem ilyen mindenkinek van vagy volt. Sajnos a nőkbe genetikailag be van kódolva, hogy szükségünk van a plátói szerelemre. Ezzel nincs is semmi baj amíg nem viszi túlzásba az ember.
9) Tegyük fel, egy nap van hátra az életedből, mi az első dolog, amit teszel?
A reggeli rituálém xD de igazából nem tudom mit tennék. valószínűleg semmi érdekeset vagy hasznosat, mert ha az lenne az utolsó napom akkor már olyan mindegy lenne mit csinálok vagy mit nem. Max elköszönnék mindenkitől és ennyi. 
10) Melyik a kedvenc ünneped és miért?
Az Alien szülinapom, mert attól a naptól teljesen megváltozott az életem.
A Halloween, mert imádom az ilyen dolgokat és, mert betegesen horror és vámpír függő vagyok xD
A szülinapom, mert az a nap mégis csak rólam szól.
A többit is szeretem, mert azoknak is megvan a maga "varázsuk".
11) Van olyan dolog, amit senki sem tud rólad, még a legjobb barátaid, vagy a szüleid sem?
Persze, hogy van :D de kinek nincs? :D 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése